cégproblémák

Cégproblémák 2022: A piaci körülményekhez igazodó működés megváltoztatása

A második leggyakoribb kihívás 2022-ben az ellátási lánc megszakadása volt. A Független Vállalkozások Országos Szövetsége most arról számol be, hogy a vállalkozások 40 százalékát jelentősen érintette ez a helyzet.

A növekvő infláció következtében jelentős áremelkedések is bekövetkeztek. És bár a Fed a kamatlábak emelésével küzd az infláció ellen, sok kisvállalkozó számára az új kamatlábak ugyanolyan zord valóságot jelentenek.

Megoldás: Diverzifikálás és optimalizálás

Az okos üzleti tervezés a kulcsa annak, hogy az ingadozó piaci körülmények között is talpon maradjon.

A Forbes azt javasolja, hogy az ellátási lánc problémáit úgy kezelje, hogy amikor csak lehetséges, növelje a készletét, optimalizálja a jelenlegi ellátási láncát, és nyíltan beszéljen a nehézségekről az ügyfeleivel.

Megoldás: A modell megváltoztatása

Megváltoztathatja üzleti modelljét is, vagyis azt, hogy miként kínálja termékeit a vásárlóknak, miközben fenntartja az alapvető vásárlói élményt. Egy kisebb üzlet bezárása még nem kell, hogy a cég megszűnéséhez vezessen. Az üzlethelyiség 1-2 havi bérleti díjából felépíthető webáruházzal az online térbe helyezhetjük a kereskedelmet. A székhelyszolgáltatást pedig a LOGOSZ megoldja nekünk.

Az éttermek, valamint az állateledel- és játékszállítók például a világjárvány idején is sikerrel járnak, ha megváltoztatják szállítási módszereiket. Ahelyett, hogy a vásárlók hozzájuk jönnének, inkább a vásárlóknak szállítanak.

A termékek és szolgáltatások online elérhetővé tétele egy másik potenciálisan erős stratégia. A gyermekszórakoztatóktól kezdve a jógastúdiókig az online ajánlatokkal sikereket érnek el a vállalkozások.

Másodszor, összpontosítson arra, amire az ügyfeleknek szükségük van. A fogyasztók mindig is azt fogják vásárolni, amire szükségük van, például élelmiszert, gyógyszert és egészségügyi szükségleteket. A vállalkozások kihasználhatják ezeket az igényeket. Egyes alkoholszeszfőzdék például átállnak kézfertőtlenítő készítésére, a ruhagyártók pedig orvosi maszkokat gyártanak. Engedje, hogy a vásárlói visszajelzések vezéreljék döntéseit.